Volvo EX30 2023 Volvo EX30 2023

Volvo EX30 2023

Volvo EX30 (Вольво ЕХ30) електричний кросовер класу «K1». Світова презентація повністю електричного кросовера EX30 відбудеться 7 червня 2023 року.

Гаджет на колесах: тест-драйв нового електрокросовера Volvo EX30

Рассказать друзьям:

Новий Volvo EX30 - інноваційний і водночас доступний електрокросовер. Ми ознайомились з оригінальним авто й оцінили нестандартний скандинавський підхід до створення електрокара.

Це один з найбільш незвичайних автомобілів на українському ринку з величезною кількістю «фішок» і цікавих рішень. Він представляє преміальний бренд, але при цьому відносно недорогий. Його динаміка - на рівні спорткарів, а оснащення з безпеки не гірше, ніж у дорогих моделей. У нас на тесті - новітній електрокросовер Volvo EX30.

Скандинавський мінімалізм - дизайн Volvo EX30

Стриманий гранований стиль є традиційним для Volvo. Кросовер має доволі довгий капот, короткі звіси кузова, виражені крила та вигнуту віконну лінію. Стандартними є 18-дюймові диски, але тестове авто оснастили 20-дюймовими колесами.

На тлі загального мінімалістського стилю виділяється оптика Volvo EX30 2024. Фари прикрашені фірмовими Т-подібними ходовими вогнями, які в Volvo називають «молотами Тора». Ліхтарі ж виконані розділеними і прикрашені декоративними решітками.

Електромобіль Volvo EX30 побудований на платформі SEA, яку також використовує новий Smart #1. За габаритами кросовер належить до В-класу.

Розміри Volvo EX30 2024:

  • довжина - 4233 мм;
  • ширина - 1837 мм;
  • висота - 1555 мм;
  • колісна база - 2650 мм.

Усім завідує дисплей - інтер'єр Volvo EX30

Сюрпризи починаються вже під час спроби потрапити всередину. У Volvo EX30 2024 це можливо кількома способами. По-перше, є брелок безключового доступу, але на ньому немає кнопок - для відчинення авто потрібно провести пальцем по дверній ручці, а для зачинення достатньо легкого дотику. По-друге, передбачена пластикова карта, яку необхідно прикласти до стійки даху. По-третє, можна налаштувати доступ зі смартфона.

Салон EX30 розбиває стереотип про Volvo, як про консервативного автовиробника. Саме всередині електромобіль дивує найбільше, адже компонування інтер'єру та органи управління у нього дуже нестандартні. Навіть дверні ручки в салоні оригінальні.

В оздобленні переважають матеріали, отримані шляхом вторинної переробки. Їхня якість питань не викликає: пластик м'який, а екошкіра близька до натуральної.

Кермо Volvo EX30 приплюснуте зверху і знизу, а на ободі є напливи в районі хвата рук. Кнопки на ньому - сенсорні. Замість звичного важеля КПП - джойстик на рульовій колонці. Інший підрульовий перемикач завідує фарами і склоочисниками, хоча для налаштувань доводиться скористатися тачскріном мультимедійної системи.

Саме на сенсорному екрані в Volvo EX30 зав'язано все. На нього виводяться показання приладів (окремої приладової панелі тут немає). Він відповідає не тільки за аудіо, навігацію або камеру, а й, наприклад, за регулювання дзеркал і навіть за відкриття бардачка.

Це все дуже незвично і потребує звикання. До того ж, якщо на кілька секунд відволікаєшся на екран, то автомобіль сигналізує про це і вимагає стежити за дорогою. Тому проекція даних на лобове скло тут не завадила б.

Сама мультимедіа на базі Google працює відмінно - вона швидка, а меню зрозуміле. Тут і Google Maps є, і численні додатки можна встановити.

Кнопок по салону небагато і розташовані вони в незвичайних місцях. Клавіші центрального замка і електросклопідйомників розташовані на центральному підлокітнику, а «аварійка» - на стелі (її можна ввімкнути і через центральний тачскрін).

Компактний кросовер Volvo EX30 вийшов напрочуд практичним усередині. Щоправда, бардачок, розташований у незвичному місці по центру передньої панелі, у нього невеликий, а кишені в дверях вузькуваті. Але зате є немаленький відсік у центральній консолі з USB-портами і парою бездротових зарядок для смартфонів, а також висувна шухляда в підлокітнику з підстаканниками.

Наскільки просторий новий Volvo EX30

Ергономіка водійського місця у Volvo EX30 добре продумана. У рульової колонки хотілося б трохи більший діапазон налаштування за висотою, але зате водійське крісло в топовій версії має безліч різноманітних регулювань. Керує ними незвичайний багатофункціональний джойстик.

Самі сидіння ортопедично правильні. Вони пружні, добре утримують спину і після тривалої поїздки в Volvo EX30 втома не відчувається. Крісла обігріваються, як і кермо.

Посадка у Volvo EX30 2024 не дуже висока. Оглядовість у всіх напрямках непогана, та й до габаритів компактного авто звикаєш швидко.

На другому ряду простір для ніг не найбільший, але зате запас над головою непоганий. Салон не дуже широкий, тому ззаду все ж комфортніше двом. До послуг пасажирів - пара роз'ємів USB-C і висувний ящик для дрібної поклажі.

Багажник Volvo EX30 також не дуже великий - 318 л у звичайному стані та 904 л - зі складеними задніми кріслами. Підлога тут дворівнева. На додачу, є 34-літровий відсік спереду.

Комплектація Volvo EX30 2024

Недорогий електромобіль Volvo EX30 непогано оснащений. Базовий варіант Core отримав клімат-контроль, камеру заднього виду і парктронік. У найдорожчій версії Ultra є панорамний дах, електропривод сидінь, камери, датчики дощу і світла.

Традиційно Volvo приділяє величезну увагу безпеці, тому у всіх EX30 7 подушок безпеки (одна з них - між сидіннями), адаптивний круїз-контроль, утримання у смузі, розпізнавання знаків, контроль «сліпих» зон і автоматичне гальмування під час руху вперед, назад або проїзду перехресть.

У дорожчих версіях є система напівавтономного водіння Pilot Assist, що дає змогу електрокару самому змінювати смугу руху. А ще можна контролювати бічний інтервал до сусіднього авто - щоб EX30 не «притискався» до фури. Доступний і паркувальний автопілот, причому Volvo сам сканує околиці і знаходить паркомісця, які може зайняти.

Швидкий і тихий

Новий Volvo EX30 не потрібно заводити кнопкою - електрокар готовий їхати одразу, щойно відчиняєш салон - потрібно лише обрати режим Drive.

Розташований ззаду електромотор на 272 к. с. працює нечутно, як і повинно бути. Тяги одразу багато, адже вже з перших обертів у розпорядженні 343 Нм крутного моменту.

З місця електромобіль Volvo EX30 стартує не гірше за спорткари - спринт до 100 км/год займає 5,3 с. Рівномірний розгін триває приблизно до 120 км/год, а потім динаміка різко падає - для електрокарів це звично.

Якщо цього мало, є повнопривідний двомоторний електрокар Volvo EX30 на 428 сил. Він стартує до сотні всього за 3,6 с.

Запас ходу Volvo EX30

Кросовер Volvo EX30 запропоновано з батареями на 51 і 69 кВт-год. У тестовому авто була більша батарея, з якою паспортний запас ходу становить 476 км.

Під час тесту мінімальна зафіксована витрата електроенергії з увімкненим клімат-контролем становила 16,5-17 кВт-год на 100 км. Якщо підрахувати, то виходить, що понад 400 км без підзарядки проїхати можна. На трасі ж енергоспоживання зростає до 20-21 кВт-год на 100 км, тобто в заміському режимі реальний запас ходу досягає приблизно 330-350 км.

Вбудований зарядний пристрій на 11 кВт дає змогу заряджати електрокар у домашніх умовах за 8 годин. Швидка зарядка постійним струмом (потужністю до 134 кВт) на 80% займає 26 хвилин.

Керованість Volvo EX30

Задній привід не змушує нервувати на мокрому або слизькому асфальті - зі зчепленням у авто все гаразд. Кросовер Volvo EX30 слухняно маневрує. Тяжкість його керма можна регулювати, хоча в принципі воно залишається доволі легким і не дуже інформативним у всіх режимах.

Приємно дивує підвіска електрокара - вона плавно і тихо поглинає навіть серйозні вибоїни на дорозі. Навіть з опційними 20-дюймовими колесами їзда залишається комфортабельною. Водночас, кросовер Volvo і не дуже крениться в поворотах, адже батарея в днищі знижує центр ваги авто.

Шумоізоляція салону якісно виконана, за мірками авто такого класу. На швидкостях 110-120 км/год лише трохи чути зимові шини.

Гальмівна рекуперація Volvo EX30 працює плавно. За бажання можна активувати режим їзди з однією педаллю: у цьому разі авто посилено сповільнюється, якщо відпустити газ.

Вердикт

Volvo EX30 - гаджет на колесах для нового покоління автомобілістів. Його органи управління і компонування салону здадуться незвичними власникам традиційних авто, але зате електрокар якісно виконаний, практичний і комфортабельний. До того ж, кросовер відчутно дешевший за інші моделі з аналогічними характеристиками.

Источник: Фокус
Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Volvo

Volvo XC60 2017 Volvo XC60 26.000$ 2017 160.000 км
смотреть все
объявления